Mobila on-line

Ca sa-ti folosesti cardul pentru a face cumparaturi pe interent, poate parea un act de curaj. Sa cumperi mobila de pe interent insa, poate parea un act de nebunie.
Este stiut faptul ca intre felul in care este prezentat un produs intr-o reclama, si realitate, de obicei, sunt diferente pe care nu le putem sesiza de la distanta. Cu siguranta, exista  aceasta teama si in cazul acelor ce doresc sa-si achizitioneze mobila prin intermediul internetului. Oare culorile sunt la fel de vii ca-n poze ? Materialele folosite, chiar sunt cele prezentate de producator? E rezistenta asa cum pare? Si alte temeri, firesti, ce incearca orice cumparator atunci cand doreste sa achizitioneze mobila on-line

Am destula experienta incat sa stiu ca o poza, un clip, ma poate insela si pe mine .Tocmai de-accea nu indemn pe nimeni sa cumpere mobila prin intermediul internetului. Voi face insa o recomandare. E-monalisa. Am fost solicitat sa montez doua dormitoare de la ei. Unul pentru copii, celalalt pentru adulti. Am fost surprins de calitatea finisajelor, fronturi MDF lucioase, de atentia producatorilor la detalii, grija cu care au fost asamblate si precizia cu care  fiecare piesa a fost gaurita. Indubitabil pe masini cu comanda numerica. Absolut nici-o zgarietura!  Si nimic nu este mai pretentios ca MDF-ul vopsit lucios. Am fost la fel de  surprins sa aud ca mobila a costat considerabil mai putin decat ma asteptam eu. Fapt ce ma  face sa-i recomand cu incredere.

Dormitor copii

Dormitor copii MDF

Mobila Monalisa Dormitor Adulti
Dormitor adulti, pat +sifonier + noptiere
Culorile sunt la fel de vii!


2 comentarii :

  1. Bucatariile si mobila de living sunt marca Lem's. Nu stiu la dormitoare ca nu le-am invatat toata oferta pe de rost.

    ReplyDelete