Primul blog

 La fel ca multi altii, am descoperit usurinta cu care se poate creea un blog personal. Am fost pasionat o vreme de webdesign, chiar am incercat sa fac cursuri in acest sens : html si java script, dar la vremea aceea, nu s-au prins de mine. Acum lucrurile sunt mult, mult simplificate.Oricine poate construi locul sau pe internet cu ajutorul blogspotului sau wordpress si cu putina bataie de cap, poate iesi un site frumos si util. Chiar daca "cu numere de Bulgaria" - vezi extensia blogspot, sau wordpress. Pana la urma nu conteaza foarte tare decat in cazul in care ai o afacere si vrei sa te faci cunoscut pe internet intr-un mod Elegant si Respectabil. Extensia ro.com.net, pare mult mai serioasa si de luat in seama. Asa e. Dar la fel de adevart este si faptul ca un site "serios" poate induce clientilor impresia " As putea gasi mai ieftin in alta parte"..Depinde carui segment de piata te adresezi. Voi lua cazul meu. Activez in domeniului Prestari Servicii. Ei bine, am bloguri, si un site de pe care pot trimite si primi mailuri folosin office@nume.ro Site serios. Da. Dar pe care potentialii clienti il cam ocolesc. Se intampla la fel ca in cazul magazinelor cu vitrine si gresie scumpa. Asadar, analizeaza bine ce oferi/cui oferi si la ce preturi. Poate ca un blog e cel mai potrivit ptr a te face cunoscut. Asta in cazul in care folosesti blogul ptr a-ti promova serviciile.

Acesta este un blog in care folosesc un Template. Arata bine. Putea arata mult mai bine.. si chiar m-am luptat seara trecuta ptr a optimiza si face functional un intreg meniu de butoane. Dupa vreo 8-9 ore, provocatoare as spune, de cosmetizari, am renuntat si l-am eliminat definitiv. Stiam ca - chiar daca voi reusi, in cateva luni cel mult, templateul nu va mai functiona - implicit si site-ul, si voi plange pe forumuri dupa ajutor ca am avut un site care arata frumos si pe care am postat mult continut, dar care acum s-a pierdut:) Ca de, asa se intampla cu templateurile Moca. Am vazut blogul unei persoane care si-a format tot site-ul si continutul in functie de cate butoane, meniuri si sub-meniuri avea template-ul. Avea un meniu " Melodia zilei" iar in submeniu, doua categorii: in una era trecuta numele melodiei iar in cea de-a doua - de umplutura:) melodia din ziua trecuta. Si exemplele ar putea continua. Templateurile trebuiesc editate ptr a face modificari iar pentru asta ori faci mura'n gura ce-ti spune unu si altu' pe forumuri, ori ai cunostinte de webdesign. Chiar si daca ai, mai devreme sau mai tarziu, site-ul nu-ti va mai functiona in totalitate.


0 comentarii :

Post a Comment