Blog cu doua extensii

Am urmatoarea problema. Blogul meu este  vazut de browser cu extensia ro. Atunci cand creez posturi, link-urile au terminatia com. Daca tastez adresa blogului in browser cu ambele extensii:ro si com, rezultatul este acelasi - ma duce in acelasi blog.  De fiecare data extensia este ro

Blog cu doua extensii

 Din putinele mele notiuni, deduc ca sa face un redirect. asa este? Preupun ca da. Continuand, Daca incerc sa vad statusul indexarii  prin comanda site:numeblog.ro , rezultatul este unul singur " Try Webmaster tools.  Cu site:numeblog.com, imi apar vreo 15 rezultate, semn ca site-ul este indexat ( o parte din el) In webmaster tools am adaugat blogul cu extensia com - asa cum a si fost creeat din blogger.
blog cu doua extensii ro si com

De mentionat- Blogul mi-a fost adaugat in webmaster tools fara sa fie nevoie sa confirm ca eu sunt autorul.
Blog cu doua extennsii

Firesc. Insa, Daca incerc sa folosesc extensia ro in webmaster tools/add site, trebuie sa confirm  blogul desi este unu si acelasi, pe ro si com. E un singur blog care merege si pe ro si pe com . Cu toate astea, de ce Browserul aparent nu face nicio diferenta, iar webmaster tools da ?!
Atunci cand Google a directionat bloggurile  de pe com  pe domenii din tara autorului respectiv (ro, fr, it, etc) argumentul a fost legat de o mai buna pozitionare a blogurilor,  precum si rezultate personalizate in functie de locatia/tara fiecarui autor in parte. Benefic as zice. Cum ramane insa cu redirectul? Cu sincronizarea dintre adresa pe care a fost inregistrat blogul nume.blogspot.com - adresa pe care poate fi vizualizata in browser nume.blogspot.ro si add site din webmaster tools unde se adauga automat nume.blogspot.com iar ro nu.

Desi la prima vedere, nu pare o mare problema : site-ul functioneaza la fel si pe com si pe ro,  sunt aproape sigur ca este sursa erorilor de sincronizare cu  indexarea in Facebook si chiar si google.

Am cautat in zadar pe internet un raspuns  dar tot ceea ce am gasit e un script. Odata inserat, nu se va mai face redirect. Blogul pastrandu-si extensia com.

  if ((window.location.href.toString().indexOf('.com/'))=='-1') {
window.location.href =
window.location.href.toString().replace('.blogspot.in/','.blogsp
ot.com/ncr/');
}
Nota! Nu am testat inca scriptul, asa ca nu sunt sigur de rezultate. Poate o voi face zilele urmatoare. Pana atunci, daca cineva citeste si ma poate lumina, i-as fi tare recunoscator.

 

0 comentarii :

Post a Comment