Notiuni elementare WebDesign

Ai probleme cu Blogul? Incepator pe blog? Nu sti sa-ti configurezi Blogul? Hai sa invatam impreuna. Si eu sunt incepator, pasionat de ceea ce un cod/o definitie intr-un limbaj HTML, Java script s.a.m.d. poate face. Creearea unui site a devenit tot mai usoara datorita sabloanelor ce sunt puse la dispozitie de platformele Blogspot, Wordpress, etc.. cat si usurintei cu care pot fi editate. Pana la un punct. Daca vrei mai multa libertate decat sabloane prestabilite atunci trebuie sa ai notiuni de baza HTML ( HyperText Markup Language). Desigur, scripturi se pot gasi pe toate forumurile, aproape despre orice, numai ca de cele mai multe ori, aceste scripturi trebuiesc personalizate. Iar pentru a putea-o face, trebuie sa poti citi codul sursa si sa vizualizezi ce face fiecare functie in parte. Acum vreo 10 ani am inceput cursuri de limbaj Html si Java Script. Nu le-am mai terminat ptr ca posibilitatile reduse (credeam eu) pe care mi le dadea editorul folosit la vremea aceea - Notepad, m-a descurajat Aveam sa aflu mai tarziu ca limbajul Html e baza webdesignului iar creearea uni site folosind doar editorul Notepad, este la indemana celor mai avansati, pentru care - O simpla privire pe codul sursa a uni site si acesta se transforma instantaneu intr-o fotografie. Nu si pentru mine. Am ramas totusi cu pasiunea si fascinatia pentru ceea ce poate face intr-un limbaj de programare o virgla, un punct, un cuvant. Altfel de matematica. Sunt foarte foarte multe lucruri pe care vreau sa le invat si foarte putine pe care le stiu, si chiar daca, sa zicem, sunt un tip care invata mai greu, placerea pe care o gasesc in orele in care ma "lupt" cu un script, sintagma, etc.. cred ca se numeste Pasiune. Daca te regasesti in aceste randuri si crezi fie ca - te pot ajuta, Imi poti da un sfat - o indrumare sau ai ceva de criticat, scrie-mi si iti voi raspunde


0 comentarii :

Post a Comment